loading...
بهترین ها از بهترین ها
زد ایکس آی بازدید : 156 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

حادثه > داخلي- گروه حوادث:
پستچي قلابي که به بهانه دادن بسته پستي، زنان و دختران را در مجتمع‌هاي مسکوني مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد، دستگير شد.

اين مرد 2زنه چند‌ماه پيش پس از انتشار تصوير چهره نگاري شده‌اش در روزنامه‌ها به شمال کشور گريخت و زندگي مخفيانه‌اي درپيش گرفت اما سرانجام به دام پليس افتاد. نخستين شکايت از اين مرد خشن اول مرداد سال گذشته مطرح شد. شاکي زن جواني بود که با مراجعه به کلانتري 110تهران، مدعي شد هدف حمله مرد خشني در داخل آسانسور قرار گرفته است.

او در تشريح ماجرا گفت: در خانه بودم که زنگ آيفون به صدا درآمد. گوشي را که برداشتم، مرد جواني مدعي شد که مأمور پست است و قصد تحويل بسته‌اي را دارد. از خانه خارج و سوار آسانسور شدم تا به مقابل در بروم. وقتي آسانسور در طبقه همکف توقف کرد و در باز شد، مردي حدودا 25ساله را ديدم که مقابل در ايستاده بود.

او چاقويي در دست داشت و به محض باز شدن در آسانسور، شروع به تهديد من کرد. مرد جوان درحالي‌که اجازه نمي‌داد در آسانسور بسته شود، با چاقو گردنم را مجروح کرد و مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. سپس به سرعت از مجتمع خارج شد و سوار بر يک موتورسيکلت مشکي شد و پا به فرار گذاشت. با شکايت زن جوان تحقيقات براي شناسايي و دستگيري مرد قوي هيکل شروع شد و تيمي از مأموران پايگاه شانزدهم پليس آگاهي تهران با چهره نگاري او، جست و جو براي شناسايي وي را شروع کردند اما هنوز ردي از اين مرد به‌دست نيامده بود که شکايت‌هاي مشابه ديگري در اختيار پليس قرار گرفت؛ شکايت‌هايي که همه آنها از آزار و اذيت‌هاي سريالي مأمور قلابي پست حکايت داشت.

تبهکار 2چهره

با افزايش شکايت‌ها، مأموران متوجه شدند که متهم علاوه بر پستچي، در بعضي مواقع خودش را مأمور برق نيز معرفي مي‌کرد و از اين طريق دست به آزار و اذيت زنان و دختران مي‌زد. يکي ديگر از قربانيان اين مرد گفت: دوم مرداد امسال (92) مردي جوان و قوي هيکل زنگ خانه ما را زد. او خودش را مأمور اداره برق معرفي کرد و گفت که برق واحد ما مشکل دارد. بعد از من خواست براي چند دقيقه برق خانه را قطع کنم. من که حرفش را باور کرده بودم، برق را قطع کردم اما اين مرد دوباره در خانه را زد و اين بار گفت که بايد برق را از طريق جعبه تقسيم داخل خانه قطع کند. با اين بهانه وارد خانه ما شد اما به محض ورود يک تيغ موکت بري زير گلويم گذاشت و مرا تهديد به مرگ کرد. او مي‌خواست مرا مورد آزار و اذيت قرار دهد که شروع به داد و فرياد کردم و از همسايه‌ها کمک خواستم. همان لحظه مرد شيطان‌صفت از ترس دستگير شدن پا به فرار گذاشت و رفت.

ملاقات اتفاقي

با افزايش شاکيان، تيرماه امسال تصوير چهره‌نگاري شده پستچي قلابي در روزنامه‌ها منتشر و از مردم براي دستگيري اين مرد کمک خواسته شد. درحالي‌که هنوز ردي از او به‌دست نيامده بود، زن جواني که به يکي از مراکز تفريحي تهران رفته بود چشمش به مردي افتاد که قبلا هم او را ديده بود. زن جوان بيشتر که دقت کرد، فهميد مرد قوي‌هيکل همان کسي است که چند روز قبل‌تر به بهانه آوردن يک بسته پستي، به مقابل خانه آنها رفته و قصد آزار و اذيت او را داشت اما موفق نشده بود. با اينکه آن روز زن جوان از پستچي قلابي شکايت نکرده بود، اما با ديدن او در مرکز تفريحي با پليس تماس گرفت و براي دستگيري وي درخواست کمک کرد. وقتي مأموران پليس راهي محل شدند، متهم فرار کرده بود اما آنها با بررسي دوربين‌هاي مداربسته‌اي که در آن حوالي بود توانستند تصويري از مرد موتورسوار به‌دست آورند.

زندگي مخفيانه

مشخصات موتور پستچي قلابي به‌دست آمده و اين بهترين سرنخ براي دستگيري او بود. مأموران به بررسي شماره پلاک موتور پرداختند و متوجه شدند که اين موتور تا حالا چندين بار خريد و فروش شده است. با اين حال بررسي‌ها ادامه يافت و مشخصات آخرين خريدار به‌دست آمد. اين مرد، جوان 30ساله‌اي به نام ايمان بود و مأموران در ادامه توانستند تصاويري از وي به‌دست آورند. وقتي اين تصاوير در اختيار شاکيان قرار گرفت، همگي آنها گفتند که ايمان همان کسي است که آنها را مورد آزار و اذيت قرار داده بود. سرهنگ محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت:

با شناسايي هويت مرد جوان مشخص شد که او پس از انتشار عکسش در روزنامه‌ها از تهران گريخته و به يکي از روستاهاي شهرستان صومعه سرا رفته و در آنجا زندگي مخفيانه‌اي در پيش گرفته است. به اين ترتيب تيمي از کارآگاهان اداره شانزدهم با دريافت نيابت قضايي راهي روستاي مورد نظر شدند و ساعت 10شب نهم دي‌ماه اين مرد را دستگير کردند.

وي ادامه داد: متهم در جريان بازجويي‌ها مدعي شد که بي‌گناه است و تا حالا کسي را مورد آزار و اذيت قرار نداده است. با اين حال نه‌تنها همه شاکيان او را شناسايي کردند بلکه در بررسي آثار به جا مانده از متهم در صحنه‌هاي جرم و انجام آزمايشات علمي نيز مجرم بودن وي ثابت شد. به همين دليل قاضي پرونده براي او قرار بازداشت صادر کرد و با صدور مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره وي در روزنامه‌ها از ديگر شاکيان احتمالي خواست با اطمينان از اينکه نام و مشخصات آنها نزد پليس و دستگاه قضايي محفوظ خواهد ماند با مراجعه به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران از وي شکايت کنند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 410
  • بازدید کلی : 4,831